“Klantenservice moet niet alleen een afdeling zijn, het zou het hele bedrijf moeten zijn.”
Veelgestelde vragen over je bestelling
Kan ik mijn bestellingen online bekijken?
Als je een account hebt aangemaakt, kun je daar de status van je aankopen bekijken. Binnen je account vind je voor elke bestelling een overzicht. Ook kun je hier je bestelling volgen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
In de bevestigingsmail vind je de verwachte leverdatum per artikel, plus (in de meeste gevallen) een trackinglink. Met die trackinglink kun je jouw bestelling grotendeels volgen. Ook kun je de levering in de gaten te houden in je account.
Wat is de levertijd van een bestelling?
Hoe dan ook, alle informatie met betrekking tot de levertijd van (de verschillende artikelen) uit jouw bestelling vind je in je bevestigingsmail of je eigen account terug.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Doordat we onze bestellingen zo snel mogelijk verwerken (zodat deze zo snel mogelijk bij je bezorgd/voor je verzameld kunnen worden), is annulering meestal niet mogelijk. Maar gaat er nou wat mis bij een bestelling, dan kun je uiteraard altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Ons advies: doe dit zo snel mogelijk! Des te groter is de kans, dat we nog iets voor je kunnen betekenen.
Lukt het niet meer om te annuleren? Dan is het uiteraard ook mogelijk om je pakket terug te sturen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Indien een artikel niet gepersonaliseerd is kan het desbetreffende artikel binnen 14 dagen geretourneerd worden.
In de volgende gevallen is het niet mogelijk om een artikel te retourneren:
- Indien het product beschadigd is
- Indien het product gedragen is
- Indien er vlekken op het product zijn gekomen
- Indien het product op maat gemaakt/gepersonaliseerd is
Nog steeds een vraag?
Geen zorgen.
Neem contact op met ons.
Stuur ons gerust een mail. Wij reageren meestal binnen 2 uur op een mail binnen onze openingstijden.
Livechat
Openingstijden Livechat:
- Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 21:00
- Zaterdag en zondag: 12:00 tot 18:00
Openingstijden WhatsApp-lijn:
- Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 21:00
- Zaterdag en zondag: 12:00 tot 18:00
Bellen
Onze experts staan klaar om u bij te staan met uw vragen. Plan zelf een gesprek in op een gewenste tijdstip met onze handige booking tool.