Skip to main content

Kan ik mijn bestellingen online bekijken?

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wat is de levertijd van een bestelling?

De levertijd verschilt bij ons per artikel. Dus bestel jij meerdere artikelen? Dan kan het zo zijn dat jouw bestelling uit meerdere leveringen en dus verschillende levertijden bestaat. Tijdens het bestellen kun je bij de artikeldetails en daarna in de winkelwagen bij elk artikel een vermoedelijke leverdatum zien. De levertijd wordt gerekend vanaf de eerste werkdag na ontvangst van de betaling.

Hoe dan ook, alle informatie met betrekking tot de levertijd van (de verschillende artikelen) uit jouw bestelling vind je in je bevestigingsmail of je eigen account terug.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Nog steeds een vraag?
Geen zorgen.

“Klantenservice moet niet alleen een afdeling zijn, het zou het hele bedrijf moeten zijn.”

Neem contact op met ons.

E-mail

Stuur ons gerust een mail. Wij reageren meestal binnen 2 uur op een mail binnen onze openingstijden.

Livechat

Openingstijden Livechat:
  • Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 21:00
  • Zaterdag en zondag: 12:00 tot 18:00

WhatsApp

Openingstijden WhatsApp-lijn:
  • Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 21:00
  • Zaterdag en zondag: 12:00 tot 18:00

Bellen

Onze experts staan klaar om u bij te staan met uw vragen. Plan zelf een gesprek in op een gewenste tijdstip met onze handige booking tool.