“Klantenservice moet niet alleen een afdeling zijn, het zou het hele bedrijf moeten zijn.”
Veelgestelde vragen over een product
Bestaat er een spoedlevering?
Hoe bestel ik iets bij Nederlandse Drukkerij
1. Kies
Zoek de artikelen uit die je wilt, begin met ontwerpen en plaats deze in je winkelwagen.
2. Bezorgen of Reserveren & afhalen
Vind jij het fijn als de artikelen thuisbezorgd worden of kom je ze liever zelf even afhalen? Beide is mogelijk bij ons. Dus kies vooral wat voor jou het fijnste is!
3. Naar de kassa
Alles verzameld? Mooi! Dan is het tijd om naar de digitale kassa te gaan.
4. Aanmelden of invullen
Heb je al een account? Maak daar dan vooral gebruik van. Door in te loggen op jouw account, verloopt het complete bestelproces nog sneller. Bovendien verzamel je met je eigen account al je online aankopen en rekeningen op 1 plek. Zo kun je sneller oude bestellingen terugzoeken, nieuwe bestellingen makkelijker betalen en bovendien verschillende afleveradressen opslaan.
Heb je nog geen account? Dan is er uiteraard geen man overboord. Ook dan kun je gewoon bij ons bestellen. We hebben dan wel even je gegevens nodig.
5. Betalen en controleren
Kies één van onze betaalwijzen en controleer je bestelling. Klopt alles? Klik dan op ‘Nu kopen’. Wij doen de rest.
Ik heb een vraag over een artikel. Waar kan ik terecht?
Ons assortiment is ruim, heel ruim, Maar dat weerhoudt ons er niet van om jou zoveel mogelijk informatie over ieder product te verschaffen. Bij elk artikel vind je dan ook productinformatie die sowieso bestaat uit één of meerdere productfoto’s, een omschrijving en een opsomming van de belangrijkste eigenschappen met de technische details. Hebben we meer informatie? Dan breiden we de productinformatie uit met handleidingen en filmpjes. Heb jij een vraag die niet in de productinformatie van het door jou gekozen artikel beantwoord wordt? Weet dan dat onze klantenservice je ook graag helpt. En mocht je graag echt persoonlijk advies willen, dan kun je daarvoor altijd terecht bij één van onze medewerkers in de vestiging.
Nog steeds een vraag?
Geen zorgen.
Neem contact op met ons.
Stuur ons gerust een mail. Wij reageren meestal binnen 2 uur op een mail binnen onze openingstijden.
Livechat
Openingstijden Livechat:
- Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 21:00
- Zaterdag en zondag: 12:00 tot 18:00
Openingstijden WhatsApp-lijn:
- Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 21:00
- Zaterdag en zondag: 12:00 tot 18:00
Bellen
Onze experts staan klaar om u bij te staan met uw vragen. Plan zelf een gesprek in op een gewenste tijdstip met onze handige booking tool.